Dodací podmínky

Dodací podmínky

 

Nabídka e-shopu Korejská péče zahrnuje zboží od různých dodavatelů, proto není možné zajistit stejnou dodací lhůtu pro veškerý sortiment. Při potvrzení objednávky bude zákazník informován o dostupnosti zboží a předpokládaném termínu expedice (je-li znám). Dojde-li, z jakéhokoliv důvodu, k problémům z dodávkou, ihned po zjištění těchto skutečností bude zákazník prodávajícím informován. Prodávající se zavazuje expedovat zboží v co nejkratším termínu.

Je-li zboží skladem, expedujeme následující pracovní den (v případě platby dobírkou). V případě platby předem na účet je zásilka odeslána nejpozději následující pracovní den po připsání platby na účet, obvykle však v den připsání platby.

Není-li vybrané zboží skladem, naskladnění trvá obvykle 3 - 5 dnů. V případě zdržení ze strany dodavatele, je zákazník e-shopu Korejská péče informován o prodlevě.

Možnosti způsobů doručení zásilky v České republice a jejich ceny:

 

  • Zásilkovna - dodoručení na výdejní místo nebo Z-BOXu – 79,- Kč.
  • Osobní odběr - zdarma

 

V případě platby dobírkou je účtován poplatek:

 

  • Zásilkovna - dodoručení na výdejní místo nebo Z-BOXu – 30,- Kč.
  • Osobní odběr - zdarma

 

V případě opětovného zaslání dříve nevyzvednutí zásilky bude účtováno dvojnásobné poštovné.

Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit. V případě shledání porušení balíku či shledání jiných porušení obalu svědčících o neoprávněném vniknutí do zásilky se doporučuje kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít! Faktura sloužící zároveň i jako daňový doklad je vždy zaslána emailem s oznámením o odeslání zásilky.

Internetový obchod Korejská péče se zavazuje, že svým zákazníkům dodávat zboží v neporušeném stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží, dle předpisů a nařízení platných na území České republiky.